Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2013

Marynistyczny design wnętrza #5

Hej ;)

Już dzisiaj 5 dzień moich ciężkich zmagań ze spełnieniem marzenia - idealnie urządzonego pokoju. Jestem już coraz bliżej, z każdą minutą czuję większą dumę, zachwyt i euforię z mojego dzieła. Już dziś mogłam to poczuć, jak sama się cieszyłam do siebie podczas odklejania z pasów taśmy malarskiej ;) Dzisiaj jedynie malowanie, ale tym razem na "plac budowy" zabrałam telefonik, aby zrobić dużo zdjęć.

Środa 31.07
Dzień 5


Wstałam z samego rana i wzięłam się do roboty. Na początek pomalowałam 3 i 4 warstwę farby kremowej na ścianie, którą zaczęłam wczoraj (ta, która wcześniej była czekoladowa). Efekt jest już całkiem ok. Potem tym samym kolorem zrobiłam ścianę na przeciwko, która dzięki temu jest o ton jaśniejsza.

Następnie przekleiłam taśmę malarską z pasów w taki sposób, aby móc pomalować je teraz na biało. Gdy odrywałam poszczególne kawałki taśmy to byłam przeszczęśliwa, że wyszło aż tak pięknie. Pasy potraktowałam dwukrotnie białą farbą śnieżką, która była w zestawie z kolorową za 1zł.




Z pozostałości białej farby zrobiłam czerwoną. Miałam już wcześniej zakupiony pigment, lecz niestety wyszło zbyt różowo i musiałam rowerkiem jechać do pobliskiego sklepu po jeszcze jeden. Na szczęście wtedy kolor już był całkiem odpowiedni - nie za ostry, a jednocześnie żywy. Pomalowałam nim małą ściankę tak jakby wnękową i pas na ścianie, który był węższy.






Na sam koniec pomalowałam pozostały pas na niebieskiej ścianie w kolorze białym. Potraktowałam go jedynie jedną warstwą bieli, aby dobrze wyschła i jutro z rana mogłabym dokończyć kolejną warstwę i czerwone paseczki.


Wieczorkiem byłam na działce i znalazłam ozdobną armatę i sporo muszelek. Jeśli nie zasnę to jeszcze dzisiaj je umyje ;)




Jutro już zobaczycie efekt końcowy malowania (tak myślę) oraz moje zmagania z wykonaniem lustra ;)

Pa pa ;)

1 komentarz:

  1. Wow, świetnie idzie Ci praca, jestem pod wrażeniem :D Ostro zabrałaś się do roboty, nie mogę się doczekać efektu końcowego :))
    A armata jest świetna :P

    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Chcesz o coś zapytać? Masz pomysł na DIY? Pisz w komentarzu lub na adres e-mail salata@spoko.pl ;) Ostre hejty zostaną zgłoszone i usunięte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...