Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2013

Marynistyczny design wnętrza #6

Hej ;)

Dzisiaj jestem wykończona, ale bardzo zadowolona z efektu. Malowanie w 99% wykonane, bo zmieniła mi się koncepcja i jutro jadę po szablon kotwicy, który namaluję na białym szerokim pasie. Strasznie dzisiaj prażyło i nie mogłam wytrzymać, do tego nieszczęsne sprzątanie i jakoś wolno mi szło ;) Serdecznie dziękuję za miłe komentarze, bardzo dodają otuchy w działaniu i widać ,ze jednak ktoś tu zagląda ;)

Czwartek 1.08
Dzień 6


Z samego rana wstałam i zabrałam się do pracy. Pomalowałam kremową farbą ścianę z oknem (2 warstwa) Potem odkleiłam wszystkie taśmy malarskie z pasów i efekt mnie powalił. Wyszło właśnie tak jak chciałam ;) Domalowałam jedynie na biało pas do końca sufitu i wnękę drzwiową na niebiesko. Ścian na przeciwko (niebieską) domalowałam troszkę bielą, jutro jadę po wzór, aby dokończyć pomysł ;)




Najgorszą rzeczą ( która zajęła mi pół dnia) było poprawianie kropeczek i zacieków w innym kolorze na paskach. Musiałam małym pędzelkiem malować każdą kropeczkę, paseczek lub inne dziwadło ;/ straasznie męczące i pracochłonne, ale opłacało się, bo już jest prawie idealnie.

Gdy poprawiałam ciapki czerwoną farbą to zrobiłam sobie marynarski wazonik na różyczki i inne kwiatuchy od mojego chłopaka (za każdym razem jak sie widzimy tzn. prawi codziennie to przynosi mi kwiaty^^) Jutro będę go kończyć, a po całym remoncie dodam tutorial jak sobie go wykonać.


Po południu podczas schnięcia babcia namówiła mnie na wycieczkę do miejscowego emausu ( kiermasz rzeczy używanych) Kupiłam tam sobie cudownego misiaka, który jest gigantyczny (na zdj porównany do butleki 1,5l) Wygląda trochę jak za czasów PRLu, ale jutro będę go prała, a potem ubiorę w marynarskie bluzeczki, które wcześniej kupiłam.

Oczywiście to nie był mój jedyny zakup ;) znalazłam jeszcze 3 ramki na zdjęcia.



Jutro z rana już będę ustawiać meble w odpowiednim miejscu, teraz lecę dopucować podłogę ;)

Pa Pa ;)

1 komentarz:

  1. Te paski na ścianie świetnie wyglądają :D Misiek jest przesłodki (w sumie przypomina Misia Uszatka z bajki :)), no i muszę przyznać że masz naprawdę super chłopaka, skoro tak często Ci kwiaty przynosi... ;p

    OdpowiedzUsuń

Chcesz o coś zapytać? Masz pomysł na DIY? Pisz w komentarzu lub na adres e-mail salata@spoko.pl ;) Ostre hejty zostaną zgłoszone i usunięte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...