Obserwatorzy

sobota, 31 sierpnia 2013

Spódnica z ogonem DIY

Hej ;)

Właśnie celebruję (nie)ostatnie dni wakacji ;) Mam szczęście, że się rozchorowałam, na szczęście czuję się dobrze, ale zwolnienie mam na caały tydzień ;) Dlatego planuję uzdrowić mojego bloga, może uda mi się nowy szablon stworzyć. Dzisiaj zaproponuję Wam jedno z moich pierwszych dzieł na maszynie do szycia - spódnicę z tzw. ogonem. Została kupiona w ciuchu za 1zł, ale w szafie babci na pewno taką znajdziecie ;)

POTRZEBUJEMY

1. Stara długa spódnica z ciekawym motywem
2. Nożyczki
3. Maszyna do szycia

WYKONANIE

1. Ułóż spódnicę na płaskiej powierzchni w taki sposób, aby boczne szwy były na środku, a miejscami zgięcia materiału był środek spódnicy.


2. Zacznij wycinanie od bocznego szwa idąc równomiernie do góry. Zaznacz mniej więcej do jakiej długości możesz wykonać cięcie.


3. Na końcu wycinania (po założeniu jest to sam przód nad udami) postaraj się ładnie zaokrąglić cięcie. Jeśli nie jesteś pewna, czy wyszło ok, to ułóż spódnicę w sposób noszenia i popraw niedociągnięcia.



4. Przeszyj krawędź, aby się nie strzępiła.


I gotowe ;)


A na koniec dla Was mam coś specjalnego - autorka i jej chłopak od kuchni (a raczej łazienki^^) ;)
Do następnego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz o coś zapytać? Masz pomysł na DIY? Pisz w komentarzu lub na adres e-mail salata@spoko.pl ;) Ostre hejty zostaną zgłoszone i usunięte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...