Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

Marynistyczny design wnętrza #7

Hej ;)

Już tydzień minął od kiedy zaczęłam remoncik. Jestem już przy pracach ozdobno-wykończeniowych, cieszę się strasznie, bo mam dość ;) Jutro z okazji tego tygodnia pracy robię sobie wolne, chyba że z rana coś podłubię ;)

Dzisiaj rano szybciutko poleciałam do OBI i kupiłam sobie mały szablon konika morskiego na wazonik i stelaż do żyrandola (elektrykę). Niestety nie mam jeszcze żadnego pomysłu na żyrandol. Jestem w "czarnej dupie" jak to moja mama ma w zwyczaju gadać ;)

Po powrocie uprałam miśka, wyszorowałam podłogę i poustawiałam mebelki, efekt jest niesamowity ;) 









Na koniec dnia dostałam od taty kropelkę i pokleiłam trochę swój fotel obrotowy i lampkę lavę (sznurek na lampce coś mi się nie podoba, jakoś go zmienię).



Dzisiaj troszkę się leniłam, ale dzięki temu znalazłam wiele świetnych inspiracji i pomysłów na zużycie sznurka ;) 







Pa Pa ;)



5 komentarzy:

  1. Anecia, jest szał!
    co do żyrandola to mój brat kiedyś miał właśnie pokój w podobnym stylu i żyrandol-statek. Można gdzieś na allegro znaleźć. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Olciu dziękuję ^^ niedługo więcej dodatków i bibelotów w pokoju będzie ;) a co do żyrandola to mam nawet ciekawy pomysł ;)

      Usuń
  2. fotel wiklinowy musi być baaardzo wygodny <3 bardzo fajnie to wszystko wygląda :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam serdecznie do mnie po wyróżnienie!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/08/wielkookie-limonkowe-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

Chcesz o coś zapytać? Masz pomysł na DIY? Pisz w komentarzu lub na adres e-mail salata@spoko.pl ;) Ostre hejty zostaną zgłoszone i usunięte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...