Obserwatorzy

sobota, 20 lipca 2013

Azteckie spodenki DIY

Hej ;)

Witam Was bardzo serdecznie po tak długiej przerwie ;) Niestety miałam dużo do nauki po koniec roku szkolnego, potem wyjazd do trójmiasta na szalone wakacje. W międzyczasie robiłam wiele inspirujących rzeczy, oczywiście wszystkie pomysły zostały sfotografowane i jedynie czekają na wydanie w poście ;) W planach jest kilka strojów kąpielowych, śliczny PRLowski budzik, przeróbki zwykłych męskich t-shirtów (tego będzie coraz więcej) i jeden gigantyczny projekt DIY - design mojego pokoju w stylu marynarskim.

Te spodenki wykonałam u siostry w Gdyni, gdy przez przypadek znalazłam w jej pokoju farbki do tkanin. Niestety, miała tylko te kolory, ale połączyłam je jak najlepiej było to możliwe ;)

POTRZEBUJEMY

Farbki do tkanin (2 lub 4 kolory)
Spodenki
Pędzelek (jak najbardziej precyzyjny)
*Barwnik do tkanin (jeśli kolor nam sie nie podoba)







WYKONANIE

0. Spodenki powstały z szarych długich rurek, na których był namalowany delikatnie wzór.

1.* Barwimy spodenki na wybrany kolor (moje zostały pobarwione na pomarańczowo)


2. Poszukujemy wzorów w internecie do namalowania ich na spodenkach, chyba, że mamy jakieś ubranie w tym stylu lub po prostu nasza wyobraźnia da rade ;) Ja wzorowałam się na tym obrazku:


3. Przygotowywujemy sobie jakieś wygodne miejsce do pracy - najlepiej biurko - i przykrywamy starym materiałem, do szklanki wlewamy wodę i moczymy pędzle.

4. Malujemy dowolne wzorki na wybranym miejscu. Ja wybrałam jeden bok i tył pod szlufkami.



5. Wyschnięcie trwa około 4h. Polecam pomalować 2 warstwy, aby kolor był żywszy i miał taki odcień, jak w naszym opakowanku.

Gotowe ;)

Życzę miłego malowania ;)



2 komentarze:

  1. Z ciekawością będę czekać na budzik :D myślę że bardziej pasowałyby do tego wzoru jakieś białe dżinsy ale i tak podziwiam DIY na wakacjach, czyżby siostra miała zapędy do tworzenia skoro trzyma takie farbki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra malowała nimi wzorki na tapecie w pokoju ;) pomyliła farby i kupiłą te do tkanin ;)

      Usuń

Chcesz o coś zapytać? Masz pomysł na DIY? Pisz w komentarzu lub na adres e-mail salata@spoko.pl ;) Ostre hejty zostaną zgłoszone i usunięte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...