Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2013

Marynistyczny design wnętrza #3

Hej ;)

To już trzeci dzień zmagań z jakże trudnym i ciekawym wyzwaniem - przerobieniem pokoju. Niestety dzisiaj wiele się nie działo, bo spotkałam się ze znajomymi ;) Ale dzięki temu zobaczycie kilka moich inspiracji ;)

Jedyne co zrobiłam to obklejenie wszystkich mebli, kontaktów, parapetu i listw przypodłogowych taśmą malarską. Jak już weszła w wprawę to poszło baardzo szybko.

W pokoju babci znalazłam śliczną skrzynię, którą od niej podebrałam ;)


Odwiedziłąm również ciucha, gdzie odczas wyprzedaży za 1zł/szt kupiłąm sobie kilka bluzek w paski, z których zrobie poszewki na poduszki lub inne duperele. Jak narazie ponakładałam na poduszki te koszulki i całkiem nieźle wyglądają ;)


Dodatkowo mama przywiozła mi świeżo kupione rolety. Niestety okna mam dosyć niewymiarowe, więc każda jest w innym odcieniu czerwieni, ale mi to nie przeszkadza ;)

A na koniec - moje inspiracje do pokoju ;)






Mam nadzieję, że cos mi wyjdzie z inspiracji powyżej ;)
Miłego wieczorku ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz o coś zapytać? Masz pomysł na DIY? Pisz w komentarzu lub na adres e-mail salata@spoko.pl ;) Ostre hejty zostaną zgłoszone i usunięte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...