Obserwatorzy

wtorek, 30 lipca 2013

Marynistyczny design wnętrza #4

Hej ;)

Dzisiaj mam za sobą pracowity dzień, ponieważ rozpoczęłam pierwszy dzień malowania. Niestety miałam pecha, że było baardzo gorąco, a woń farb powodowała, że musiałam zamknąć drzwi w pokoju i powstawał lekki gorąc. Dodatkowo sama pomalowałam się i wyglądałam jak smerf (jeszcze nie mogę się domyć;p)

Z samego rana otrzymałam paczuszkę z cudownymi sznurkami, które zamówiłam. Są średnicy 2,2mm, 6mm, 10mm, 14mm, 16mm i 22mm. Wyglądają bardzo efektownie i o wiele szerzej niż są w rzeczywistości.


Dzisiaj malowałam kolorem niebieskim i częściowo kremowym. Do pomocy przybyła moja przyjaciółka, przez którą lekko zmieniła mi się koncepcja. Część specjalnie, a część przypadkowo. Mimo to jestem zadowolona z dzisiejszego efektu.

Ścianę z drzwiami pomalowałyśmy w pasy niebieską farbą. Każdy z nich ma 12cm szerokości. Niestety, jakoś dziwnie nam wyszło i jeden z nich (ten niepomalowany) ma 9cm. Na szczęście wymyśliłyśmy, że będzie on czerwony (jutro zobaczymy efekty). Troszkę z tego powodu jestem rozczarowana, bo chciałam, aby było bez szaleństw na tej ścianie. Jutro zobaczymy jak to wyjdzie, gdy odkleję taśmę malarską.

Ściana na przeciwko została potraktowana niebieskim kolorem prawie w całości. Tutaj również zmieniła się moja koncepcja, lecz z tej jestem bardzo zadowolona. Miały być 3 szerokie pasy z czerwoną lamówką, a wyszło 5 jednakowych pasów na przemian w kolorach czerwony-biały-czerwony. Każdy z pasów będzie miał 6cm, a jutro po odklejeniu taśm będę kończyć.


Pod wieczór potraktowałam ścianę kominową (wystająca, która jest na przeciwko okna) kremową farbą. Niestety efekt nie jest zadowalający, bo poprzednią farbą była czekolada (taki kolor jak jest na zdjęciu wyżej w przerwie między niebieskim). Będę poprawiać ją jutro.


Na rozprężenie po ciężkiej pracy (tak, tak, ciężko było, jak skończyłam, to byłam cała mokra) zrobiłam z sznurka jutowego 2,2mm buteleczki z muszelkami. Dowiedziałam się również, że znajomy mojego taty przyniesie mi koło ratownika ;)


Jutro kolejny ciąg malowania, a jak zdążę to jeszcze coś ciekawego pokombinuję z sznurkami ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz o coś zapytać? Masz pomysł na DIY? Pisz w komentarzu lub na adres e-mail salata@spoko.pl ;) Ostre hejty zostaną zgłoszone i usunięte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...