Obserwatorzy

niedziela, 2 czerwca 2013

DIY kamizelka jeansowa

Hej ;)

W tym poscie przedstawie wam jedna z moich ulubionych kurteczek jeansowych. Kupilam ja w second handzie za jedyne 3zl i to nowke sztuke z metkami. Niestety nie mam zdjecia jak przedtem wygladala;/ musicie zdac sie jedynie na moj opis:

PRZED: kolor ciemny jeams, dookola biale dlugie futerko, ktore wygladalo niezbyt ladnie, dlugi rekaw, brak jakichkolwiek ozdob.

PRZEMIANA: odprolam zyletka to futerko, zajelo mi to malo czasu, bo nie bylo ono wszyte miedzy jeans, tylko tak jakby doczepione obok, nastepnie doczepilam miedziane cwieki na ramionach i wokol rekawkow na dole.

Wybralam miedziane cwieki piramidki 1cm ze wzgledu na to, ze chcialam, aby kurteczka pasowala do letnich tiulowych sukienek, ktore uwielbiam;) Gdybym doczepila srebrne to mialaby ostrzejszy look i prawdopodobnie musialabym cos pokombinowac z barwieniem, a wtedy nie mialam do tego glowy ;) Te cwieki wygladaja niebanalnie, a do tego sa tansze na allegro (znalazlam za 5,50za 100szt) Zuzylam 96szt, 4 pozostaly mi jakby kiedys odpadly ^^

Planuje jeszcze namalowac miedziano-zlote skrzydla na plecach, ale niestety nie moge nigdzie w Lublinie ani na allegro znalesc farb do tkanin ;<

Jak mi sie uda juz ja przerobic to dodam zdjecia ;)

Tymczasem oto kurteczka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz o coś zapytać? Masz pomysł na DIY? Pisz w komentarzu lub na adres e-mail salata@spoko.pl ;) Ostre hejty zostaną zgłoszone i usunięte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...